Z uwagi na przerwę świąteczną oraz inwentaryzację, w dniach 1-3.01.2025 wysyłki nie będą realizowane. Zamówienia złożone w tych dniach zostaną wysłane z opóźnieniem.
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Materiały do druku

Filtry

Podkategorie i filtry

Filtry

w kategorii: Materiały do druku

Podkategorie

  • Materiały do druku

Wybrane Filtry

Wyczyść

Cena

Promocja

0
8

Materiały do druku

Produkty: 8

Zastosowanie do wykonywania materiałów marketingowych dla firm nowoczesnych tworzyw pozwala na osiąganie jeszcze lepszych efektów wizualnych, zwiększenie jakości i trwałości nadruku oraz zredukowanie kosztów inwestycji na ten cel.

Produkty: 8

Lista produktów

Sortowanie: Domyślne Domyślne Nazwa produktu: od A do Z Nazwa produktu: od Z do A Cena: od najniższej Cena: od najwyższej
436,99 zł
z 23% VAT
355,28 zł
bez VAT
576,49 zł
z 23% VAT
468,69 zł
bez VAT
684,49 zł
z 23% VAT
556,50 zł
bez VAT
807,49 zł
z 23% VAT
656,50 zł
bez VAT
781,49 zł
z 23% VAT
635,36 zł
bez VAT
910,49 zł
z 23% VAT
740,24 zł
bez VAT
1 066,99 zł
z 23% VAT
867,47 zł
bez VAT
745,99 zł
z 23% VAT
606,50 zł
bez VAT

Najskuteczniejszymi metodami druku na naszych materiałach, dedykowanych elementom reklamowym, są trzy podstawowe opcje:

  • druk solwentowy – w odróżnieniu od tradycyjnych sposobów, w przypadku tej techniki druku wielkoformatowego wykorzystywane są tusze bazujące na rozpuszczalnikach organicznych. Największą zaletą tak wykonanych materiałów marketingowych dla firm jest podwyższona odporność na działanie czynników zewnętrznych. Mimo niskich kosztów inwestycji druk solwentowy mild oraz twardy gwarantują trwałość od 2 do nawet 7 lat;
  • druk eco-solwentowy – to odmiana wyżej wymienionej metody. Elementy reklamowe wykonuje się w ten sam sposób, jednak mniejsza jest trwałość gotowego produktu. W wersji eko przygotowane materiały zachowają swój pierwotny wygląd przez okres do 2 lat;
  • druk lateksowy – w tej metodzie wykorzystuje się mieszaninę wody, żywicy oraz pigmentów. Taki rodzaj tuszu jest ekologiczny i przyjazny środowisku, a do tego gwarantuje doskonałe efekty oraz zwiększoną odporność na szkodliwe czynniki zewnętrzne.

Sposoby na wykorzystanie materiałów reklamowych z nadrukiem

Profesjonalne materiały do druku znajdują zastosowanie głównie w branży reklamowej i marketingowej. Stanowią podstawę dla wszelkiego rodzaju banerów czy rollupów, będąc niezbędnym elementem wystawienniczym m.in. targów, akcji reklamowych, promocyjnych, premier nowych produktów, prezentacji, konferencji, szkoleń i dowolnych innych wydarzeń, wymagających estetycznej i trwałej oprawy, odpornej na zmienne warunki pogodowe.

Bardzo często materiały marketingowe dla firm umieszcza się w bezpośrednim sąsiedztwietrybunek albo stojaków na ulotki.

Cechy idealnych materiałów reklamowych z nadrukiem

Podstawy nowoczesnej reklamy wielkoformatowej, czyli oferowane materiały do druku, są przystosowane do obróbki za pomocą obecnie stosowanych, popularnych, niedrogich i jednocześnie ekologicznych metod zadruku powierzchni. Gramatura poszczególnych propozycji została dobrana w taki sposób, by gotowa reklama prezentowała się nienagannie, niezależnie od miejsca ekspozycji oraz panujących warunków atmosferycznych. Żywe, mocne kolory, wyrazistość i precyzja wydruku – dzięki tym cechom każdy materiał reklamowy z nadrukiem będzie widoczny, elegancki i wart zapamiętania.

Zaletą profesjonalnych materiałów do druku jest możliwość dopasowania ich do indywidualnych potrzeb i przygotowywanych spersonalizowanych projektów graficznych. Atrakcyjna cena, wraz z możliwością zastosowania na nich przynajmniej jednej z kilku możliwych opcji ekologicznego, budżetowego drukowana, to doskonała propozycja dla oszczędnych, rozsądnych inwestorów, którzy nie chcą rezygnować z jakości.