Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
114,99 zł
19,49 zł
25,99 zł
97,99 zł
51,99 zł
55,49 zł
Niezwykle popularne standy, czyli stojaki reklamowe, wciąż są chętnie wykorzystywane przy wielu okazjach ze względu na szereg zalet. Poza stosunkowo niską ceną, kuszą również możliwościami, niewielkimi rozmiarami i lekką konstrukcją, pozwalającą na szybkie przeniesienie reklamy w inne miejsce.
Standy reklamowe, jakie znajdziesz w naszej ofercie, to produkty najwyższej jakości, cenione za trwałość, solidną podstawę i różnorodność modeli do wyboru. Każdy z nich będzie charakteryzował się innymi cechami, właściwymi dla konkretnej linii produktów. Szykując dla swojej firmy wartościową i zapadającą w pamięć reklamę, warto przyjrzeć się wszystkim tym produktom z bliska.
Najważniejsze cechy naszych standów
Każdą linię standów reklamowych, jakie posiadamy w ofercie, cechuje pewien określony indywidualizm. Wszystkie te produkty łączy jednak jedno: niska cena, pozwalająca na stworzenie atrakcyjnej reklamy w Twojej firmie nawet przy mocno ograniczonym budżecie.
Dajemy Ci do wyboru kilka różnych opcji, od najbardziej podstawowych, takich jak linia Standard o ultralekkiej konstrukcji, stworzona z metalu malowanego proszkowo na czarny kolor, uzupełniona ramionami wykonanymi z trwałego, elastycznego włókna szklanego. Linia Compact to kompromis pomiędzy jakością a ceną. Modele te można rozpoznać po charakterystycznym kształcie stelaża, przypominającego literę X i nazywanego oczkowym. Dla najbardziej wymagających przygotowaliśmy ofertę specjalną, czyli linię Premium, charakteryzującą się najwyższą jakością, stabilnością, błyskawicznym montażem grafiki dzięki systemowi listew Express Clip oraz prostą konstrukcją. Wszystkie powyższe propozycje stanowią tańszą alternatywę dla roll upów.
Dlaczego warto wybrać standy?
Stand reklamowy ma bardzo prostą i lekką konstrukcję, co przekłada się na jego błyskawiczną i bezproblemową obsługę. Wielkość i ciężar pozwalają ten popularny nośnik reklamy bez trudu przesunąć w dowolnym momencie tam, gdzie jest aktualnie potrzebny. Do jego rozłożenia nie jest wymagana duża przestrzeń. Dodatkowo możliwość dopasowania jego indywidualnej wielkości pozwala perfekcyjnie wpasować format reklamy czy informacji do miejsca i okoliczności. Co więcej, standy reklamowe, podobnie jak eleganckie stojaki na ulotki, są uniwersalne i można je zastosować niezależnie od rodzaju wydarzenia.
Każdy tak prezentujący się sposób na reklamę jest dobry, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Wielkość standów oraz ich szata graficzna zachęcają do bliższego zapoznania się z ofertą. Co więcej, sposób prezentowania firmy wpływa na jej wizerunek, postrzeganie przez konsumentów oraz przyrównywanie do konkurencji. Im lepsza będzie więc jakość standów reklamowych, tym większe uznanie można zyskać w oczach np. osób z grupy docelowej.
Kiedy i jak można wykorzystać stand reklamowy?
Stand reklamowy jest niezwykle elastycznym i uniwersalnym nośnikiem marketingowym ze względu na swój wygląd, konstrukcję i możliwości, jakie daje użytkownikom. Niezwykła stabilność, niewielki, ale trwały stelaż oraz opcja dopasowania wielkości powierzchni reklamowej do intencji przedsiębiorcy sprawiają, że stają się one nieodzownym, a w dodatku budżetowym rozwiązaniem w dużej liczbie firm, niezależnie od branży. Stand można postawić zarówno w budynku, jak i na zewnątrz, gdyż konstrukcja i jego właściwości pozwalają oprzeć się nawet trudnym warunkom atmosferycznym. Standy reklamowe sprawdzają się podczas wszystkich ważniejszych, firmowych wydarzeń, akcji promocyjnych w siedzibie, eventów towarzyszących wprowadzaniu na rynek nowego produktu lub usługi, ale też na wszelkich prezentacjach, targach, szkoleniach, kongresach czy wystawkach.
Jeśli chciałbyś, aby reklama Twojej firmy była lepiej widoczna, a Ciebie klasyfikowano jako w pełni doświadczonego i profesjonalnego przedsiębiorcę, nie masz się nad czym zastanawiać – nasze standy reklamowe są właśnie dla Ciebie.