Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Podstawa do flagi reklamowej Krzyżak płaski
Opis
Podstawa do flagi reklamowej Krzyżak płaski
Metalowa podstawa krzyżak do flag reklamowych typu winder składająca się z dwóch podłużnych elementów, po złożeniu tworząca krzyż. Idealna do użytkowania na płaskim lub miękkim podłożu. Podobnie jak płyty metalowe, może zostać przytwierdzona do podłoża za pomocą szpilek. Krzyżak z flagą reklamową może też zostać dodatkowo obciążony sakwą wodną, co zapewnia stabilność w przypadku silniejszego wiatru. Zestaw zawiera: krzyżak płaski, trzpień kompatybilny ze wszystkimi masztami z naszej oferty (Ø 16,5 mm).
Krzyżak do flagi reklamowej - zastosowanie
Zastosowanie: Podstawa krzyżak jest idealna do użytku na płaskim lub miękkim podłożu, gdzie potrzebna jest stabilna i trwała podstawa dla flag reklamowych. Jest to szczególnie przydatne w przypadku silniejszych wiatrów. Może być stosowana na przykład podczas eventów plenerowych, promocji handlowych lub imprez sportowych.
Podstawa do flagi reklamowej krzyżak płaski - zalety
Zalety: Podstawa krzyżak zapewnia dużą stabilność i trwałość dla flag reklamowych. Może być stosowana na różnego rodzaju powierzchniach, w tym na miękkim podłożu. Dzięki możliwości obciążenia sakwą wodną, podstawa jest w stanie utrzymać stabilność nawet w przypadku silniejszego wiatru. Podstawa krzyżak jest łatwa do transportu i przechowywania, dzięki możliwości złożenia na mniejsze elementy.
Zestaw zawiera: krzyżak płaski, trzpień kompatybilny ze wszystkimi masztami z naszej oferty (Ø 16,5 mm).
Kod produktu: 5907451661857
Waga jednostkowa: 2,25 kg
Wymiary w opakowaniu indywidualnym: 5x6x60 cm
Ilość w opakowaniu zbiorczym: 10 szt.
Waga opakowania zbiorczego: 23,5 kg
Wymiary opakowania zbiorczego: 11x13x62 cm
Ilość maksymalna na palecie Euro I: 250 szt.
Ilość maksymalna na palecie Euro II: 250 szt. (limit wagowy)
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.